X
تبلیغات
.

.

با سلام.این وبلاگ برای بررسی دیدگاه های افراد در مورد غریزه جنسی ایجاد شده است.

نحوه انجام آمیزش جنسی

نحوه انجام آمیزش جنسی

قرآن محدودیتی در مورد نحوه انجام آمیزش جنسی مقرر نمی‌کند: «زنان شما کشتزار شمایند از هرجا و یا هر وقت [انی شئتم] که خواستید به کشتزار خود درآئید و درصدد پدید آوردن یادگاری و نسلی برای خود برآئید» (بقره آیه ۲۲۳) تفاسیر ذکر می‌کنند که شأن نزول این آیه رد دیدگاه برخی از یهودیان معاصر محمد بود که آمیزش جنسی فرجی از پشت (با آمیزش مقعدی اشتباه گرفته نشود) را رد کرده و معتقد بودند باعث کج شدن چشم بچه‌ها می‌شود. قرآن راجع به آمیزش مقعدی صحبتی نمی‌کند اگر چه احادیثی هست که آن را ممنوع کرده و احادیث اندکی هم آن را اجازه می‌دهند. آمیزش مقعدی در بین اهل سنت حرام بوده و در بین شیعیان شدیدا مکروه می‌باشد. استدلال امامان شیعه برای حرام ندانستن آمیزش جنسی مقعدی گفتار لوط پیغمبر است که دختران خود را به قومش عرضه کرد در حالیکه می‌دانست آن مردم دخترانش را فقط برای لواط می‌خواهند.

منبع: ویکی پدیا فارسی

+ نوشته شده در  سه شنبه سی ام آذر 1389ساعت 20:1  توسط خواجه پور  | 

از دیدگاه قرآن وجود جفت‌ها

از دیدگاه قرآن وجود جفت‌ها بخشی از نظم و ترتیب موجود در طبیعت است و شاهدی بر وجود خدا و یکتا بودن او می‌باشد (سوره ذاریات آیه ۴۹ «و از هر چیزی جفت خلق کردیم باشد شاید شما متذکر شوید») و این اصلی است که انسان نیز مشمول آن است. در سوره روم آیه ۲۱ قرآن می‌گوید: «و یکی از آیات او این است که برای شما از خود شما همسرانی خلق کرد تا به سوی آنان میل کنید و آرامش گیرید و بین شما مودت و رحمت قرار داد و در همین نشانه‌ها هست برای مردمی که تفکر می‌کنند.» قرآن همچنین صحبت از آفرینش انسان از یک نفس واحد کرده: «اوست که شما را از یک تن آفرید و همسر او را از او آفرید تا بدو آرام گیرد» که به عقیده دوین استوارت اشاره‌ای به این دیدگاه دارد که دلیل جاذبه بین زن و مرد این است که از یک نفس خلق شده‌اند، ایده‌ای که در آثار افلاطون و در متون یهودی دوران پس از تثبیت کتاب مقدس یافت می‌شود. البته قرآن از ذکر داستانی که در آن حوا از دنده آدم خلق می‌شود و سلسه مراتب مربوطه اجتناب کرده و حدیثی هم موجود است که زنان را شقائق (نیمه) مردان توصیف می‌کند. آیه ۱۸۷ سوره بقره می‌گوید: «ایشان پوشش شما و شما پوششی هستید... پس با ایشان درآمیزید و از خدا آنچه که برایتان مقدر کرده طلب کنید». امتناع از آمیزش جنسی و تجرد در اسلام هیچگونه ارزشی به حساب نمی‌آید. قرآن در آیه ۲۳ سوره نساء لیستی از آمیزش‌های جنسی غیر مشروع را ذکر کرده‌است. همچنین قرآن رسم قبل از اسلام به ارث بردن یا ازدواج با زنان پدر یک شخص را ممنوع کرد.

منبع: ویکی پدیا فارسی

+ نوشته شده در  شنبه بیستم آذر 1389ساعت 13:54  توسط خواجه پور  | 

آمیزش جنسی با غیر مسلمانان

 آمیزش جنسی با غیر مسلمانان

آیه ۲۲۱ از سوره بقره می‌گوید: «با زنان مشرک ازدواج [لا تَنکِحُوا] مکنید تا ایمان آورند و یک کنیز باایمان بهتر است از خانمی مشرک هر چند آن خانم مورد شگفت و خوشایندتان باشد». این آیه به طرق مختلف ممکن است خوانده شود زیرا نکاح هم به معنی ازدواج و هم آمیزش جنسی می‌باشد؛ بعلاوه برخی مشرکین را با یهودیان و مسیحیان هم مرتبط دانسته‌اند. بگفته یوهانان فریدمن این آیه برای مسلمانان مشکل ساز بوده: بر اساس دیدگاه غالب فقهای قدیمی مسلمانان نمی‌توانستند با کنیزان مشرک یا زرتشتی آمیزش داشته باشند. یوهانان فریدمن می‌گوید که فقها راه حل خلاقانه «اجبار به پذیرش اسلام» برای این مشکل پیشنهاد کردند، بدون اینکه به آنچه فریدمن تناقض آن با آیه ۲۵۶ سوره بقره («هیچ اکراهی در این دین نیست») می‌خواند توجه کنند. به عنوان مثال احمد ابن حنبل می‌گوید که زنانی مشرک و زرتشتی که به اسارت گرفته می‌شوند، باید مجبور به پذیرش اسلام شوند؛ اگر پذیرفتند آمیزش جنسی با آنها مجاز است؛ اگر نپذیرفتند فقط باید خدمتکاری کنند و آمیزش جنسی با آنها مجاز نیست. از طرف دیگر محمد ادریس شافعی در هنگام پرداختن به این موضوع صحبتی از اجبار برای پذیرش اسلام نمی‌کند.

منبع: ویکی پدیا فارسی

+ نوشته شده در  شنبه سیزدهم آذر 1389ساعت 13:53  توسط خواجه پور  | 

آمیزش جنسی در مذهب اسلام

در حالی که قرآن شهوت برای زنان را به عنوان مثالی از شیفتگی به لذت‌های دنیا ذکر می‌کند (مثلاً آیه ۱۴ سوره آل عمران) ، آمیزش جنسی را شیطانی و یا لزوماً موجب دلبستگی به دنیا در نظر نمی‌گیرد. قرآن آمیزش جنسی را ویژگی مهمی از دنیای طبیعی دانسته و در مورد آن قوانینی وضع می‌کند. قرآن بصورت خاص لذت جنسی را تأیید کرده و آمیزش را تنها و تنها وسیله‌ای برای تولید مثل در نظر نمی‌گیرد. قرآن آمیزش را به حوزه نهادهای ازدواجی و برده‌داری منحصر کرده، ازدواج با محارم، زنا، فاحشگی، و رابطه همجنسگرایی مرد را محکوم کرده و مقاربت‌های جنسی ای که در عربستان قبل از اسلام موجود بوده را از طرقی تغییر داده و یا محدود کرده‌است.

 

منبع: ویکی پدیا فارسی

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه دهم آذر 1389ساعت 13:50  توسط خواجه پور  | 

آرامش روحی و روانی خانواده‌ها

خداوند در آیه 21 سوره «روم» و آیاتی نظیر آن دستیابی به آرامش روحی و روانی خانواده‌ها را در ارتباط مستقیم با سلامت جنسی زوجین معرفی می‌كند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد توانایی» استاد معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌شمال در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایكنا)، با اعلام این مطلب گفت: مهارت‌های زندگی در حال حاضر شامل 9 مؤلفه همچون ارتباط مؤثر، خودباوری، همدلی، انتقادپذیری، مدیریت هیجان، كنترل خشم و ... می‌شود و آموزش مسائل جنسی به خودی خود مهارت‌های زندگی محسوب نمی‌شود اما نمی‌توان منكر نقش آن در سایر مهارت‌ها شد؛ به‌عنوان مثال فردی كه رابطه جنسی سالمی با همسر خود ندارد معمولاً كلافه است و قادر به كنترل خشم و ارتباط مؤثر با سایران نیست.


وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایكنا مبنی بر دیدگاه اسلام درباره سلامت جنسی و این حق زوجین نسبت به یكدیگر، با اشاره به آیه 21 سوره مباركه «روم» كه می‌فرماید «وَ مِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُم مِّنْ أَنفُسِكُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْكُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَكُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِكَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَكَّرُونَ؛ و از نشانه‏هاى او اینكه از [نوع] خودتان همسرانى براى شما آفرید تا بدانها آرام گیرید و میانتان دوستى و رحمت نهاد آرى در این [نعمت] براى مردمى كه مى‏اندیشند قطعاً نشانه‏هایى است» افزود: با اندكی تأمل در این آیه و آیات مشابه به این نتیجه می‌رسیم كه دستیابی به آرامش روحی و روانی زوجین رابطه مستقیمی با سلامت جنسی زن و شوهر دارد.

+ نوشته شده در  شنبه ششم آذر 1389ساعت 13:49  توسط خواجه پور  | 

قران و میائل جنسی

اعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم الله الرحمن الرحيم[قلب]

قَدْ أَفْلَحَ الْمُؤْمِنُونَ(1)وَالَّذِي� �َ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حَافِظُونَ(5)
إِلَّا عَلَى أَزْوَاجِهِمْ أوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُمْ فَإِنَّهُمْ غَيْرُ مَلُومِينَ(6)
فَمَنِ ابْتَغَى وَرَاء ذَلِكَ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الْعَادُونَ(7)*
ترجمه: مومنان بی گمان (خودشان و دیگران) را رستگار کردند(1
و کسانی که ایشان برای عورتهاشان نگهبانانند(5)و مگر بر همسرانشان یا دستاوردشان(مانند کنیزان که)بی گمان بر آنان نکوهشی نیست.(6)پس هر کس فراتراز این جویدآنان،(هم)آنان متجاوزانند(7) *

دلیل اول- بعضی گفته اند چون اثبات شی نفی ما عدی نمیکند آیه اثبات حلال بودن ازدواج است!!!!! اما آیه 5 هر گونه رابطه جنسی را بر مومنان حرام دانسته (حفاظت از عورتها ) و در آیه 6((إِلَّا))حصر و ضابطه حکم است ونفی ما عدی میکند که مومنان تنها بر دو حکم ازدواج با همسرانشان یا دستاوردشان باقی میمانند تجاوز نمیکنند و در این دو برآنان بی گمان نکوهشی نیست.

دلیل دوم- ((وراء ذالک)) فراترچنان که تمامی ارتباطات جنسی با دیگران را در بر دارد استمناءی(جلق زدن)بدون رابطه زوجییت را نیز شامل است چون اساس زناشویی تولید مثل است انتقال منی مرد یا زن به غیر همسرش نیز حرام است. زیرا((هم)) در ((فروجهم)) بمعنای عورتهاشان هر دو همسر را شامل است.
خوشحال میشم ادله دیگر حرمت رو شما از آیات دیگر بیاورید چون مٍثل آیه 5 مومنون جای دیگری از قرآن هم هست
+ نوشته شده در  سه شنبه دوم آذر 1389ساعت 13:48  توسط خواجه پور  |